Minun laihdutukseni alkoi helmikuussa 2007 painosta tasan 100kg. Lihosin lapseni syntymän (eli vuoden 2003) jälkeen reipasta tahtia tuon 35kg (a u t s!!) ja onnistuin kieltämään viimeiset lihotut +20kg itseltäni varsin tehokkaasti kunnes näin eräässä tilaisuudessa itsestäni otettuja valokuvia joissa olin niin edestä,takaa kuin sivultakin ja näky oli sanalla sanoen hirveä. Itkin tolkuttomasti ja hoin mantraa "se-en-ole-minä,se-en-ole-minä....." ja lopputulos oli tiukka. Se todellakaan en ollut minä. Minä omana itsenäni en näyttänyt siltä,minun sisimpäni ei kertonut minun olevan se miltä näytin siinä kuvassa.

Ja niinpä alkoi urakka kohti minua itseäni,sitä sisimmän ihmistä joka minusta löytyi ja joka pääsi hieman hukkumaan lapsen syntymän jälkeisinä euforian ja masennuksen vaihtelevina vuosina...

Nyt minusta alkaa vihdoin tuntua,että olen edes lähestulkoon Minä. Eli miinusta on tullut sen verran,että painoni on nyt jo kuukauden ollut alle 70kg (JEE!),eli vaihdellen 67-69kg välillä.

Tämä on itsekurin ja "dietin" lisäksi vaatinut paljon keittiöpsykologiaa ja aitoakin hieman... :)

Vielä tavoitepainoon on ainakin se 5kg ja sen lisäksi tavoitteeseeni (pysyvä,hallittu paino) muutamia vuosia,kenties...

Vyötärölinjaa kera uusien kilojen,vielä vähän aikaa ja en todellakaan näyttänyt tältä:

933139.jpg